مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی :

جنگ نرم و مقابله با آن بسیار مشکل‌تر از حمله نظامی است

جنگ کنونی جنگ نرم و مقابله با آن بسیار مشکل‌تر از حمله نظامی است و جوانان مانند هشت سال دفاع مقدس در شرایط حساس فعلی کشور ضرورت دارد احساس مسؤلیت بیشتری نسبت به تهاجمات نرم دشمن داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۳۰۱۱۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

حجت‌الاسلام محمد‌تقی توکلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی گفت: مدیریت جهادی از مباحث مهمی است که در بحرانی‌ترین شرایط مانند دوران هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس این فرهنگ و روحیه جهادی بود که توانست مقاومت به ارمغان آورد ادامه داد: در شرایط فعلی و در دوران سازندگی برای رسیدن به اهداف بلند در خصوص تامین امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ و مدیریت جهادی هستیم.

توکلی ادامه داد: به عقیده اینجانب جنگ هنوز ادامه دارد و تنها جبهه تغییر کرده چراکه امروز با جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیپلماسی مواجه هستیم و مانند دوران دفاع مقدس این جوانان هستند  که در معرض حملات دشمن قرار دارند.

این مقام مسئول افزود: جنگ کنونی جنگ نرم است و  مقابله با آن بسیار مشکل‌تر از حمله نظامی است و همانطور که در دوران دفاع مقدس جوانان نقش آفرین تمام میادین بودند امروز نیز در این شرایط حساس ضرورت دارد جوانان احساس مسؤلیت بیشتری نسبت به تهاجمات نرم دشمن داشته باشند.

توکلی تصریح کرد: اگر ارزش‌های الهی از قبیل صداقت، اخلاص، ایمان و دلسوزی با اندیشه‌ خدمت‌رسانی به ارباب رجوع آمیخته شود چیزی که به دست می‌آید همان مفهوم فرهنگ و مدیریت جهادی است.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر لزوم نهادینه کردن مدیریت جهادی در کشور اظهار کرد: این فرهنگ ابتدا باید از طرف خود مسئولان اجرایی شود و جوانان نیز یقیناً با مشاهده رفتار و عمل جهادی مسئولان در جهت ترویج این فرهنگ گام برخواهند داشت و به گمان بنده این شیوه تنها راهی است که می‌توان کشور را در شرایط فعلی اداره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار