خبرهای داغ:
به مناسبت هفته زن:

جشن بزرگ میلاد کوثر در سلماس برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته زن جشن بزرگ میلاد کوثر در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۸۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم با حضور 2000 خواهر بسیجی در سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهداء سلماس برگزار شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس در ابتدای این مراسم با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن، این ایام مبارک را به همه حاضرین تبریک گفت و برخی از سجایای اخلاقی آن حضرت را تشریح نمود.

حجت الاسلام قدوسی در این مراسم که با حضور گسترده بانوان در سالن ورزشی امام خمینی(ره) سلماس برگزار شد به این استاد دانشگاه و حوزه به تشریح فضائل اخلاقی و سیره علمی و عملی حضرت زهرا (س) پرداخت و بانوان را به الگوگیری از آن حضرت فراخواند.

وی با بیان اهمیت خانواده از دیدگاه حضرت زهرا (س) گفت: هر گونه غفلت از خانواده موجب تباهی افراد خانواده و در نتیجه جامعه خواهد شد.

وی با تشریح برخی ویژگی های آن حضرت گفت: حضرت زهرا ( س) در دوران زندگی کوتاه خود در کنار همه مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کرد، نقش همسری و مادری خود را به نحو احسن ایفا نمود.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ اسلام و درس های زندگی ایشان تنها متعلق به بانوان نیست بلکه باید ولایتمداری، استقامت، بردباری و بسیاری از صفات پسندیده ایشان الگوی مردان جامعه نیز باشد.

در ادامه این مراسم برنامه های مختلف فرهنگی اجرا و از بانوان بسیجی موفق شهرستان در عرصه های مختلف اجتماعی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار