خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی نیروی قدس سپاه:

بصیرت و زمان شناسی ویژگی شاخص شهدای مدافع حرم است

مسئول فرهنگی نیروی قدس سپاه در سالگرد شهید مدافع حرم روح الله طالبی، بصیرت و زمان شناسی را یکی از ویژگی های شاخص شهدای مدافع حرم الله عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۷۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان آذربایجان شرقی، وجیه الله مرادی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خداوند در قرآن انسان‌ها را به دسته‌های مومن، مشرک و منافق، متقی، فاسد، فاجر، صادق و راستگو، دروغگو، مسلمان و کافر تقسیم کرده است.

وی افزود: چرا خداوند این تقسیم‌بندی را در قرآن دارد، در جای دیگر قرآن انسان‌ها را شکور و ناسپاس، باتقوا و بی‌حیا دانسته که اساس این تقسیم‌بندی‌ها چیزی جز ولایت‌پذیری نیست به همین جهت است که به اولیاء الله و اولیاء الشیطان تقسیم کرده است.

مرادی در پایان گفت: بصیرت در ولایت‌پذیری مهم است و ولایت‌پذیرها بصیرت دارند، بی‌بصیرتی یعنی تحت ولایت شیطان قرار گرفتن، ولی بصیرت یعنی ولایت خدا را پذیرفتن و آن ادراک باطنی است که انسان به سوی باطل نرود و بر حق پافشاری کند. به همین خاطر بصیرت نیاز اصلی و مهمترین رکن سعادت انسان است، شهدای ما چنین بودند و در مسیر حق ایستادگی و استقامت به خرج دادند و در نزد پروردگار خود روزی می خورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها