مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

مدعیان آزادی در غرب بزرگ ترین نقض کنندگان آن هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، واژه آزادی را ابزار مستکبران برای استعمار ضعیفان دانست و گفت: مدعیان آزادی در غرب، بزرگترین نقض کنندگان آن هستند.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۱۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه دانش آموزی خواهران ناحیه مقاومت بسیج فارسان نشست بصیرتی سیاسی با موضوع آزادی اجتماعی در هنرستان دخترانه ایثار فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در این نشست،گفت: افرادي دنبال آزادی هستند امّا در حقیقت، هنوز معنی آزادی را متوجه نشده‌اند؛ غافل از این هستند که کسانی که امروزه مدعی آزادی هستند، تا چند سال پیش زنانشان حتی حق رأی هم نداشتند و این در حالی است که زن مسلمان از همان ابتدای اسلام، از آزادی بهره می برده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، افزود: اسلام همواره دینی آزاد و حامی آزادی اجتماعی بوده است؛ اما آزادی که با شئونات و حفظ عفت زن مسلمان منافات نداشته باشد.

وی تصریح کرد: امروزه غرب به دنبال از بین بردن عفت و حیای زنان جوامع مسلمان است و می بینید جنگ نرمی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته در همین راستا است؛ اما شما جوانان مقایسه کنید آمار سوء استفاده از زنان غربی، آمار زنانی که تک سرپرست فرزند خویش هستند، آمار زنانی که به لحاظ روانی دچار اختلال شده اند و بعد خودتان تصمیم بگیرید که آیا این مسیر درست است یا نه.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی گفت: گر کمی در اطراف خود دقّت كنيم، به وضوح می‌بینم که غرب، جز خاری و ذلت برای جوامع اسلامی نمی‌خواهد؛ از زنان به عوان ابزار و وسیله استفاده می‌کند تا بتواند اهداف شوم خود را عملی کند و این هم طبیعی است زیرا مسلمانان با چپاول و زورگوئی غرب، مخالفت می‌کنند و آن‌ها می‌خواهند از هر طریق که شده ضربه‌ی خود را بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، واژه آزادی را ابزار مستکبران برای استعمار ضعیفان دانست و گفت: مدعیان آزادی در غرب، بزرگترین نقض کنندگان آن هستند.

ارسال نظرات