خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

خبرنگاران پیشقراول ترویج حجاب، میراث حضرت فاطمه(س) باشند

فرمانده سپاه مرند گفت: حجاب میراث حضرت فاطمه(س) است و همه باید در ترویج و تبلیغ شعائر دینی و الهی پیشقدم باشیم و اصحاب رسانه و رسانه ملی باید پیش قراول این عرصه باشد.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۳۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف، گفت: اصحاب رسانه بازوی توانمند کارهای فرهنگی است و قلم اصحاب رسانه باید در زمینه توسعه، تقویت و تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه زبانزد باشد.
وی افزود: مهم‌ترین هدف ما از اجرای برنامه‌های هفته‌ی حجاب و عفاف نشر این پیام است که حجاب و عفاف فقط خاص زنان جامعه نبوده و مردان نیز در این راستا وظیفه دارند؛ زن و مرد باید هر دو مطالبه‌گر بحث حجاب و عفاف در جامعه باشند.
هنرور اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، تجلیل از زنان محجبه در سطح معلبر و ادارات شهرستان، تجلیل از مادران اسمانی شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی و اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در محل استادیوم ورزشی پهلوان تختی به همراه جوایز نفیس از جمله برنامه های اجرایی سپاه در این هفته می باشد.

ارسال نظرات