خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

فتح خرمشهر نماد مقاومت ملت در برابر استکبار است

فرمانده سپاه مرند در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه عبادی سیاسی اینشهرستان، گفت: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، نماد مقاومت، ایستادگی، وحدت، ایثار و شهادت رزمندگان و ملت ایران در برابر استکبار جهانی بوده است.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۰۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور گفت: عملیات بیت المقدس یکی از مقاطع سرنوشت ساز و تاثیرگذار در جنگ تحمیلی بود و رزمندگان اسلام با درس گیری از واقعه کربلا و عاشورا و با ایستادگی در مقابل دشمن، تمام محاسبات شرق و غرب را بهم ریختند و خرمشهر آزاد شد.
وی با اشاره به این که با مقاومت رزمندگان و ملت ایران و توکل به خداوند نه تنها در آزادی خرمشهر بلکه در جنگ تحمیلی بدون هر گونه باج و خراجی به دشمن یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم، افزود: امروز جمهوری اسلامی از لحاظ نظامی در وضعیت مناسبی نسبت به گذشته قرار دارد و هر گونه توطئه دشمن را خنثی می کنیم.
هنرور با اشاره به اینکه آمریکا با هدف حفظ امنیت اسراییل و غارت منابع غرب اسیا در منطقه، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه و بحران آفرینی در کشور و ایجاد مشکل برای تضعیف نظام اسلامی است افزود: در این برهه همه با وحدت و همدلی و در سایه ولایت و رهبری همچون گذشته نخواهیم گذاشت دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها