خبرهای داغ:

بهسازی تابلو شهدا در اندیمشک توسط بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از بهسازی تابلوی شهدا تویط بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۴۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

 سرهنگ احسان کریمپور گفت: با وجود اینکه حدود سه سال و نیم از نگهداری تابلو شهدای اندیمشک با همکاری بسیجیان صورت گرفته تعیین یک متولی مشخص برای نگهداری از تابلوهای در اندیمشک وجود ندارد.

جلسه ساماندهی و مدیریت تابلوهای شهدای سطح شهر اندیمشک با حضور فرماندار، فرمانده سپاه اندیمشک، فرمانده تیپ72 شهید کوکبیان ارتش و چند تن از مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ستاد کنگره سرداران و یک هزار شهید شهرستان اندیمشک در سال 1393 تشکیل شد و با توجه به مشهود بودن نبود تصاویر شهدا در سطح شهر،کنگره شهدای اندیمشک اقدام به تهیه بودجه برای نصب تابلوهای شهدا کرد که بخش مهمی از این بودجه از مجموعه سپاه در تهران و با پیگیری سردار عیدی و اعضای ستاد کنگره انجام شد.

وی افزود: گرچه در همه شهرها متولی فضاسازی شهری و تابلوهای شهدا شهرداری‌ها هستند، اما در اندیمشک ستاد کنگره شهدا برای بار اول اقدام به طراحی تابلو و تهیه تصاویر شهدا و نصب آن‌ها در معابر و بخش‌های مختلف شهری و مسیرهای ارتباطی شهرستان کرد که این مقوله نیز با استقبال همشهریان و اقشار مختلف اجتماعی مواجه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: پس از حدود سه سال و نیم، مسئوولیت تعمیر و نگهداری تابلوهای شهدا با همکاری و مساعدت بسیجیان اندیمشک انجام شد ه و و به دلیل این که ستاد کنگره بودجه و اعتبار خاصی در این خصوص برای مراقبت دائمی از تابلوها نداشته و تابلوها نیز در اثر سرما و گرما و گذشت زمان دچار فرسودگی و می‌شوند، تصمیم بر این شد که از این پس متولی برای این امر به صورت دائمی مشخص گردد.

وی عنوان کرد: ستاد کنگره نیروی انسانی خاص یا بودجه‌ای برای تعمیر و نگهداری و مرمت تابلوها نداشته و مأموریت اصلی این ستاد همان یادواره سال 93 و هماهنگی و اجرای یادواره‌های شهدا بوده مقرر شد که مانند دیگر شهرها این مسئولیت به شهرداری و اداره راه و نهادهای قانونی واگذار گردد.

پیمان جهانگیری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، خاطر نشان کرد: رسیدگی به مبحث تابلوهای شهدا کوچک‌ترین کار ممکن ما برای قدردانی از این عزیزان است، چراکه همه نعمات و آرامش ما ثمره بزرگی شهداست و تمام بخش‌های اداری و خدماتی شهرستان برای این مقوله باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که با پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته مسئولین ادارات متولی ضمن تأیید مصوبات جلسه، آمادگی کامل و با تمام توان ادارات خود را برای مرمت و نوسازی تابلوها را اعلام کردند، افزود: به زودی با تمهیدات صورت گرفته مشکلات در این زمینه برطرف می‌شوند.

 همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: طرح اعتلای بسیج رضایتمندی مردم را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سرهنگ پاسدار احسان کریمپور در نشست شورای جهاد فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک که صبح امروز در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته با اجرای طرح اعتلای بسیج رضایتمندی خوبی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی برای مردم رقم خورد.

وی با اشاره به طرح شهید رهنمون گفت: طرح ویزیت رایگان می تواند ظرفیت گروه‌های تخصصی بسیج را در امدادرسانی به مناطق محروم و نقاط آسیب دیده بسیج کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: در حوادث ناخوشایند ابتدای امسال شهرهای زیادی گرفتار شدند، و دیدیم همه برای کمک به هموطنانمان بصورت جهادی پای کار بودند بخصوص بسیج و مردم بسیج را دوشادوش خود در زمینه خدمت رسانی می دیدند.

وی با اشاره به قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی، افزود: تمام جناح های سیاسی هشتک من سپاهی‌ام را دنبال کردند، که این یک پیام برای استکبار داشت و آن این بود که اگر اختلافات جزئی هم بین افراد و جریان های مختلف نظام وجود دارد، اما در بُعد کلان، رهبر همه یکی است و همه با هم در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه برادران از نقاط قوت فعالیت های بسیج اندیمشک در سال گذشته بود که با جدیت پیگیری شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها