خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

غربی‌ها پیروزی خود را در تغییر فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی می‌دانند

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: غربی‌ها به راحتی از سند ۲۰۳۰ نخواهند گذشت چراکه آنها پیروزی خود در مقابل ملت ایران را منوط به تغییر فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی می‌دانند.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

غربی‌ها پیروزی خود را در تغییر فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی می‌دانندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جمعی از معلمان نمونه، بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه کبودراهنگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم با حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، از حضور معلمان، بسیجیان و پاسداران تشکر کرد.

حجت الاسلام باقری ضمن تبریک هفته معلم به همه زحمت‌کشان امور تربیتی و علمی کشور، بر جایگاه بی‌نظیر معلم و معلمی در دین مبین اسلام تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه دشمنان اسلام برای پیاده‌سازی سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور تاکید کرد: معلمان ما باید هوشیار و بیدار باشند که مبادا این لکه ننگ دامن مقدس آنها را آلوده کند چراکه به طور قطع غربی‌ها پیگیر اجرای این سند در مدارس ما خواهند بود.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: غربی‌ها به این راحتی از آن نخواهند گذشت چراکه آنها پیروزی خود در مقابل ملت ایران را منوط به تغییر فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی می‌دانند.

در ادامه این دیدار عسگری رئیس آموزش و پرورش کبودراهنگ به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع در هفته معلم پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات