خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه همدان خبر داد

فعالیت 70 مربی عقیدتی سیاسی در شهرستان همدان /اجرای 50 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه همدان گفت: در حال حاضر 70 نفر مربی عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه و حوزه‌های مقاومت شهرستان همدان فعال هستند.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

فعالیت 70 مربی عقیدتی سیاسی در شهرستان همدان /اجرای 50 عنوان برنامه طی هفته عقیدتیعلی اشرف اردلان در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد شهید مطهری و تبریک هفته معلم اظهار داشت: این هفته با عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است چراکه اعتقادات دینی و مواضع سیاسی در سپاه و بسیج بر اساس خط مشی و روش و تفکرات استاد شهید مطهری که همان عقاید اسلام ناب محمدی است بنا شده است.

وی با اشاره به برگزاری 50 عنوان برنامه طی این هفته در سپاه ناحیه همدان و حوزه‌های بسیج گفت: مهترین این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی برگزیده در سپاه و بسیج و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، ورزشی و فرهنگی واعزام بسیجیان و پاسداران برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب و دیدار خانواده شهدای روحانی است.

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه همدان تصریح کرد: در حال حاضر 70  نفر مربی عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه و حوزه‌های مقاومت شهرستان همدان فعال هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های اجرایی عقیدتی در طول سال حول محور آموزش‌های طولی و عرضی عقیدتی سیاسی پاسداران، سربازان و بسیجیان است، افزود:  مربیان عقیدتی سیاسی  عامل رشد و تعمیق معنویت و بصیرت در سپاه هستند و با روشنگری جوانان را به سوی رستگاری سوق می‌دهند.

اردلان با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «رونق تولید» عنوان کرد: حوزه عقیدتی برنامه‌هایی را در راستای تحقق شعار سال در دستور کار دارد که از جمله آنها حمایت از تولیدات داخلی برای ایجاد رونق و تشویق مردم به خصوص بسیجیان برای ایجاد بنگاه‌های تولیدی در راستای تحقق شعار سال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار