خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:

شهید مطهری در راه تبیین اسلام ناب و مبارزه با انحرافات از جان خود گذشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: استاد شهید علامه مطهری در راه تبیین اسلام ناب و مبارزه با انحرافات از جان خود گذشت.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۷۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

شهید مطهری در راه تبیین اسلام ناب و مبارزه با انحرافات از جان خود گذشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام قاسم دهنوی در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه کبودراهنگ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف بزرگ شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری نمونه کاملی از یک معلم و مربی بود که در انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نکرد و زندگی خود را در این راه وقف کرد.

وی افزود: شهید مطهری با شناخت دقیق و صحیح از جریانات انحرافی عصر خود و آشنایی کامل با شبهات، با تمام وجود به مبارزه با این جریانات انحرافی و شبهات پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: استاد شهید علامه مطهری در راه تبیین اسلام ناب و مبارزه با انحرافات از جان خود گذشت.

وی تزکیه نفس را لازمه معلم و معلمی‌گری عنوان کرد و گفت: شهید همت، شهید ابراهیم هادی و بسیاری از شهدای بزرگ ما قبل از این که پاسدار شوند معلم بودند.

دهنوی با اشاره به جایگاه رفیع معلم و مربی در دین مبین اسلام گفت: معلمی شغل انبياست و اولین معلم و مربی عالم خداوند متعال است و معلمان ما باید قدر این موقعیت خود را بدانند و وظایف خود را با تزکیه نفس خود به درستی انجام دهند و خود را از انحرافات و تفکرات غربی مصون بدارند.

وی با اشاره به برنامه دشمنان اسلام و انقلاب برای اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس ایران اسلامی گفت: طبق فرمایش رهبری حکیم انقلاب دشمن می خواهد با اجرای این سند در مدارس ما برای خود سرباز تربیت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: وظیفه ما و همه معلمان مقابله با پیاده سازی فرهنگ غرب در کشور و معرفی فرهنگ ناب و اصیل ایرانی_اسلامی به جامعه به ویژه دانش آموزان است و هرکس در این راه قدم بردارد یقینا نزد خدای متعال ماجور خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار