خبرهای داغ:
باهمت بسیج دانشجویی

اعزام 40دانشجو بسیجی رامشیر به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری بسیج رامشیر: فرمانده سپاه رامشیرگفت: امروز 40 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر از مرکزدانشگاه پیام نورشهرستان رامشیردر قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۰۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

سرگردمنصوری افزود: راهیان نور مهم‌ترین تحول فرهنگی با اثرگذاری بالا در کشور است که بصیرت‌افزایی و ولایتمداری، ارج نهادن به آرمان‌خواهی و تثبیت هویت را در بین نسل جوان و آحاد مردم ارتقا می‌بخشد.

فرمانده سپاه شهرستان رامشیر بهترین مقابله فرهنگی غنی در برابر هجوم نرم دشمن را زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دانست و تاکید کرد: در راستای تقویت و نهادینه‌سازی باورها و فرهنگ ایثار و شهادت در نظام مقدس ایران اسلامی و انتقال ارزش‌های دینی و آرمان‌های امام (ره) و شهدا به نسلی که این دوران را درک نکرده است راهیان نور راهبردی‌ترین راهکار محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ایستادگی و از خودگذشتگی شهدا از همه هستی خود فقط برای رضای خدا با هدف حفظ دین و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سرگردمنصوری در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: مبلغ و راوی به منظور آشنایی نسل دانش‌پژوه با زوایای پنهان مناطق جنگی هشت سال دفاع و چگونگی و چیستی دفاع رزمندگان اسلام در مقابل دشمن، کاروان راهیان نور را همراهی می‌کنند.

وی ابراز داشت: بسیجیان دریک روز از مناطق شهدای هویزه،دهلاویه بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه رامشیرخاطرنشان کرد: اردوی 40 نفره دانشجویان امروز با همکاری و تعامل سپاه و دانشگاه‌های پیام نور وبسیج دانشجویی شهرستان رامشیربرپا شده است.

وی در پایان گفت: قشر جوان به عنوان نسل پویا و توانمند و خلاق با بهره‌مندی از تمامی داشته‌های خود می‌توانند با بهره‌گیری از فرصت ایجادشده در احیا و انتقال و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در اجتماع بزرگترین نقش را ایفا کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها