خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

راهیان نور، مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان، راهیان نور را مهم ترین عامل در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۲۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت گفت: امنیت کشور اسلامی در گرو حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی میسر خواهد شد و یکی از راه های استمرار این روحیه اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی است.

وی افزود: هر ملتی که وقایع جنگ را فراموش کند فراموش می شود و ما باید نسل جدید را با وقایع گذشته آشنا کنیم و آن ها باید بدانند که استقلال و آزادی این کشور و ملت، اعتبار و منزلت جهانی آن ها  محصول چه جانفشانی هایی بوده است.

حجت الاسلام صمددوخت خاطرنشان کرد: هر چند به ظاهر جنگی در جریان نیست ولی نوع جنگ و ابزار جنگی تغییر یافته است و دشمنان با وسایل و امکانات مختلف جهت نفوذ در دین و اعتقادات مردم وارد عمل شده اند و وظیفه تک تک متولیان فرهنگی است که در جهت مصون سازی مردم و بویژه جوانان ونوجوان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در خصوص تاثیر راهیان نور گفت: راهیان نور برگ زرینی از تاریخ شکوهمند اسلامی است که دوران دفاع مقدس موجب عزتمندی نظام شده و باید برحفظ و پاسداری از ارزش‌های پاک اسلامی و انتقال مجموعه ارزش‌های متعالی آن دوران به نسل جوان تلاش کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با تاکید بر اینکه متولیان و دست‌اندرکاران راهیان نور مسیر شهدا را تبیین می‌کنند، اظهار داشت: این بزرگترین نقطه قوت این حرکت است، باید زائرین را به افکار، اندیشه‌ها واهداف شهدا نزدیک کرد ولی آنچه دغدغه دلسوزان فرهنگ دفاع مقدس است این است که نباید حقایق دفاع مقدس را به فراموشی سپرد و یا با تحریف آن از حقیقت دورشد. این وظیفه همگان است که همچون فرهنگ عاشورا از آن مراقبت کنیم چراکه زنده ماندن اسلام از آن عاشوراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها