یکی از هادیان سیاسی سپاه آذرشهر:

چهل سالگی انقلاب تکامل ارزش های والای اسلامی است

یکی از هادیان سیاسی سپاه آذرشهر در جمع بسیجیان روستای هفت چشمه، با اشاره به بعثت انبیای الهی در چهل سالگی گفت: چهل سال نماد پختگی و تکامل است و انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود به تکامل ارزش های والای اسلامی خود رسیده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۶۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزیزه رحمن زاده اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با وجود فشارها و تحریم های فراوان در طول این چهل سال، اکنون به اهرمی قدرتمند در عرصه منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.
وی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: اکنون ایران پیشرفت های فراوانی در عرصه های علمی، فن آوری، هسته ای، نظامی، پزشکی، فرهنگی، کشاورزی، رفاه عمومی و ... داشته است اما دشمنان انقلاب در صدد کم ارزش جلوه دادن این دستاوردها و ناکارآمد نشان دادن نظام اند.
وی افزود: ما منکر برخی مشکلات در سطح جامعه و در معیشت مردم نیستیم ولی آنچه مهم است این است که این مشکلات به وجود آمده، از ناکارآمدی برخی مدیران است و نباید آن را به پای نظام و انقلاب نوشت.
رحمن زاده شرایط تحقق دستاوردهای عظیم انقلاب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: کشور ایران در شرایطی به این پیشرفت ها دست یافته است که با موانع بسیاری مثل جنگ، کودتا، ترور، تحریم و مشکلات داخلی و خارجی و امکانات کم نسبت به دیگر کشورها، از بسیاری از کشورهای جهان در جایگاهی رفیع قرار گرفته است.
آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور خواهران بسیجی پایگاه ام ابیها در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای هفت چشمه از توابع آذرشهر برگزار شد.

ارسال نظرات