خبرهای داغ:
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

هر کسی به عنوان شهردار اسدآباد انتخاب شود مورد حمایت ما قرار دارد

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی که به عنوان شهردار انتخاب شود مورد حمایت ما قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۹۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

هر کسی به عنوان شهردار اسدآباد انتخاب شود مورد حمایت ما قرار دارداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: سرکشی به حوزه انتخابیه وظیفه ذاتی هر نماینده است و ما نیز در راستای این وظیفه هر هفته به اسدآباد سرکشی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در سال‌های 95 و 96 و ابتدای خدمت از معاونین رئیس جمهور و وزرا به اسدآباد دعوت کرده‌ایم و اکنون نیز که 18 ماه به انتهای خدمت مانده است با تمام وجود به همشهریان خدمت خواهیم کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تخریب اقداماتش توسط عده‌ای خاص اظهار کرد: مردم اسدآباد بسیار فهیم‌تر از آن هستند که تحت تاثیر این شایعات قرار گیرند.

وی در رابطه با حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون انتخاب شهردار نیز گفت: به اعضای شورای شهر توصیه می‌کنم با تعامل و گفتگو شهرداری کاردان و کارآمد انتخاب کنند تا سود آن به تمام شهر برسد.

رنجبرزاده با بیان اینکه انتظار ما از اکثریت شورا این است حرف اقلیت را شنیده و با تجمیع مباحث شهردار مناسبی را انتخاب کنند، ادامه داد: با توجه به توانمندیِ برخی افراد در دیار سیدجمال چه اشکالی دارد فردی بومی به این عنوان منصوب شود؟

وی همچنین گفت: هر کسی که به عنوان شهردار انتخاب شود مورد حمایت ما قرار دارد.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با جذب متخصص کلیه نیز گفت: این متخصص به اسدآباد اختصاص پیدا کرده است اما بدقلقی وی باعث شده تاکنون به اسدآباد نیاید اما قطعا این مساله تا قبل از عید و با جذب همین فرد یا یک فرد جدید رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات