خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر نهاوند:

مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اعضای ستاد بازآفرینی شهری به نهاوند سفر می‌کنند

رئیس شورای شهر نهاوند با بیان اینکه شهر دامغان، نهاوند و سیرجان به عنوان سه شهر مهم در طرح پایلوت بازآفرینی شهری انتخاب شدند، گفت: هفته آینده برای اجرای این طرح مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اعضای ستاد بازآفرینی شهری به نهاوند سفر می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۸۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اعضای ستاد بازآفرینی شهری به نهاوند سفر می‌کنندعبدالعلی ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه شهر دامغان، نهاوند و سیرجان به عنوان سه شهر مهم در طرح پایلوت بازآفرینی شهری انتخاب شدند، اظهار داشت: هفته آینده برای اجرای این طرح مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اعضای ستاد بازآفرینی شهری به نهاوند سفر می‌کنند.

وی افزود: با درخواست اعضای شورا و موافقت وزارت کشور تأسیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یک سازمان مجزا و زیر مجموعه شهرداری با ردیف اعتباری مشخص و چارت سازمانی انجام شد که در رتبه بندی شهرداری‌ها باعث ارتقاء جایگاه شهرداری نهاوند و به عنوان یک سازمان خدماتی و موثر در زمان بحران و حادثه می‌تواند نقش به‌سزایی ایفا کند.

رئیس شورای شهر نهاوند در عنوان کرد: با پیگیری اعضای شورا و دستور مساعد معاون وزیر کشور و موافقت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان شهرداری‌ها کشور تمثال شهید «محمد طالبیان» به عنوان شهردار شهید در سازمان شهرداری‌ها نصب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار