خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

ایران با تفکر بسیجی مقندرانه در برابر یاوه گویی های استکبار ایستاده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیج در جامعه گفت: ایران اسلامی با تفکر بسیجی در برابر تهدیدها و تحریم ها آسیب ناپذیر بوده و مقتندرانه در برابر یاوه گویی های نظام استکبباری ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۱۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حسن کاملی فر افزود: به برکت تفکر بسیجی، مردم بسیجی ایران اسلامی به تهدیدها و عربه کشی های دشمن بی اعتنا بوده و این بی توجهی موجب خشم دشمنان شده است.
وی ادامه داد: بسیج محصول فکر و اندیشه امام راحل و فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.
وی اضافه کرد: براساس رهنمودهای رهبری، هرگاه بسیج در صحنه حضوری فعال داشته باشد، چشم طمع دشمنان از کشور و نظام اسلامی به دور خواهد بود.
وی با بیان اینکه هدف از استمرار بسیج، آمادگی در برابر تهدیدهای دشمنان است گفت: هم اکنون تفکر بسیج جغرافیا نشناخته و فرازمانی و فرامکانی شده است.
وی افزود: بسیج به عنوان میراث گرانبها و ارزشمند امام راحل، توانسته در سال های اخیر، ملت های آزادد ه جهان و منطقه را به حرکت دراورد که نمونه بارز آن را می توان در حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق و جببه مقاومت اسلامی در منطقه دید.
وی اضافه کرد: بی اعتنایی به بسیج، در حقیقت بی اعتنایی به اقتدار ملی و مصلحت بزرگ و موثر نظام مقدس اسلامی در صیانت از ارزش هاست.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: بسیج به عنوان جریانی انقلابی وابسته به جریان و جناحی نبوده و منطق آن مبتنی بر تفکر انقلابی است و در مسیر حرکت خود به ستاره هدایتگری چون ولایت توجه دارد.
 رضا سامی افزود: تا زمانی که بسجیان جان برکف در صحنه حضور داشته و تفکر بسیجی وجود دارد، خواب های پریشان دشمنان و نظام سلطه تعبیر نخواهد شد و شاهد تحمیل ننگ ها و برجام های دیگری بر این ملت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها