خبرهای داغ:
مدیر کل صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت:

انعکاس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بام ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های نظام اسلامی در بام ایران منعکس می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۵۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مهرداد عظیمی در نشست خبری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به عملکرد و موفقیت‌های صدا و سیمای استان در جشنواره‌های مختلف، توسعه سیگنال رسانی و فرستنده دیجیتال، افزایش مخاطبان و ارتقای کمی، کیفی و محتوایی تولیدات رادیویی، تلویزیونی و خبری، از اهتمام این مرکز برای ساخت برنامه‌ها و مجموعه‌های فاخر تلویزیونی خبر داد.

وی افزود: سریال بی بی مریم بختیاری از تولیدات فاخر و منحصر به فرد رسانه ملی است که تولید چنین مجموعه تلویزیونی برای اولین بار در کشور، در دستور کار مراکز استانی رسانه ملی قرار دارد.

عظیمی گفت: هم اکنون تمامی زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای پوشش 100درصدی فرستنده‌های دیجیتال در چهارمحال‌ و بختیاری فراهم شده و احتمالاً تا شش ماه آینده، تمامی نقاط استان از سیگنال رسانی دیجیتال بهره‌مند شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی مشکلات استان از جمله آمار بالای بیکاری افزود: رسانه‌ها باید بر اساس مطالبه مردم و با همکاری مسئولان، برای رفع این تنگناها با رونق سرمایه گذاری، اقتصاد و اشتغال تلاش کنند.

عظیمی گفت: جذب گردشگر و توریسم از راهکار‌های معرفی صحیح ظرفیت‌های منحصر به فرد، بکر و خدادادی منطقه است که از وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این راستا و با میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‎های رسانه ملی، بخش‌هایی از این ظرفیت را معرفی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت اطلاع رسانی صحیح از دستاورد‌ها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی برای افزایش امید و افتخار در جامعه و از طرفی پاسخ به یاوه گویی‌ها و لجن پراکنی رسانه‌های استکباری افزود: شبکه‌های استانی صدا و سیما به دنبال تحقق هنرمندانه این موضوع مهم هستند.

عظیمی گفت: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب، دستاورد‌های نظام اسلامی در بام ایران را منعکس خواهد کرد و از نظرات و طرح‌های ابتکاری مردم، مسئولان و رسانه‌ها هم در این زمینه استقبال می‌کند.

وی افزود: مقایسه صحیح وضعیت استان از جهات مختلف آموزشی و فرهنگی، علمی و فناوری، بهداشت و سلامت، صنعت و معدن، جاده‌ها و حمل و نقل، و زیرساخت‌های گوناگون در دوران های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، محور این برنامه هاست که با حضور و همراهی مردم و مسئولان و بویژه کارشناسان و صاحبنظران انجام می‌شود.

22بهمن 1397چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که برنامه‌های نکوداشت آن، با شعار محوری «افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار می‌ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار