خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

سناریوی تحریم های آمریکا علیه ملت ایران محکوم به شکست است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: ادبیات سخیف مقامات آمریکایی علیه ملت ایران، بی اعتنایی مردم به توطئه های آن ها، ثبات نسبی در باز ارز و سکه و نتایج انتخابات مجلس در آمریکا نشان داد که سناریوی تحریم های آمریکا علیه ملت ایران محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۰۷۷۸۴۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: دولت ملت و ایران هم پیمان شده‌اند تا آمریکا را در آخرین مرحله تحریم‌ها شکست داده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سیلی دیگری بر گوش آمریکا بنوازند.

وی با اشاره به اینکه به اعتقاد صاحب‌نظران غربی و اندیشکده‌های آمریکایی سقوط امپراطوری از یک ابر قدرت به یک چالش‌گر بی‌تاثیر در تحولات میدانی چه با ترامپ و چه با حضور هر فرد دیگر دیر یا زود اتفاق می‌افتد، افزود:  ولی ترامپ نقش تسهیل‌کننده روند سقوط آمریکا را دارد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، ایمان، اخلاص، آرمان‌گرا، تکلیف‌گرا، دشمن‌شناس و قانون مداری را از ویژگی های بسیجیان برشمرد.

امام جمعه تبریز بسیج را حلال مشکلات خواند و به اهمیت مردم به فرهنگ بسیجی به عنوان وظیفه همگانی تاکید کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بیان کرد: امام حسن عسگری در شرایط سخت سیاسی و اجتماعی حکومت عباسی شش سال هدایت و زعامت شیعیان جهان را عهده دار بود و شاگردانی بزرگی برای ترویج دین اسلام و پاسخگویی به شبهات دینی تربیت کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: دوران امامت امام حسن عسگری حساس ترین دوران تاریخ شیعیان محسوب میشود چرا که در آن دوران شیعیان بعنوان قدرتی عظیم در عراق فعالیت میکرد.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: بعداز شهادت امام حسن عسگری هدایت و رهبری دنیا از سوی حضرت حق به آخرین منجی عالم بشریت سپرده شده که از پس پرده غیبت جهان زیر سایه لطف و رحمت آن وجود با برکت بهرمند است
وی ادامه دا : سرآغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ مهدویت در دنیا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها