فرماندار عجب شیر:

طرح هادی در 24 روستای عجب شیر اجرا شده است

فرماندار عجب شیر در بازدید از اجرای طرح هادی روستای محمود آباد بخش «قلعه چای» از اجرای طرح هادی در 24 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از جمله اقدامات موثر دولت در توسعه و عمران روستاهاست.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۱۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور اظهار داشت: طرح هادی در چهار روستای شیراز، چوپانکره، چنار و هرگلان نیز در دست اجراست و با اتمام آنها در 28 روستا از 38 روستای شهرستان اجرای طرح هادی به پایان می رسد.
وی گفت: طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.
اصغرپور ادامه داد: مقاوم سازی و اجرای طرح هادی در روستاها یکی از عوامل مهم و موثر در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهاست.
وی با اشاره به وضعیت نوسازی و مقاوم‌ سازی و اجرای طرح هادی در روستاها و لزوم مقاوم ‌سازی واحدهای مسکونی روستایی افزود: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با اطلاع ‌رسانی به موقع و مناسب، ضرورت مقاوم‌ سازی واحدهای مسکونی را به اهالی روستاها متذکر شده و زمینه احداث خانه‌ های مقاوم و نوساز را در روستاها فراهم کنند.
اصغرپور اضافه کرد: عمران و توسعه روستایی از برنامه های اولویت دار دولت بوده و در اجرای طرح هادی و یا مقاوم سازی واحدهای مسکونی در کنار بنیاد مسکن به عنوان متولی این امر هستیم.
وی همچنین خواستار مشارکت اهالی روستای محمودآباد در اجرای طرح هادی شد و گفت: هر روستایی که در اجرای طرح‌ های عمرانی روستاها مشارکت پررنگ داشته اند توسعه، عمران و آبادانی آن روستاها نیز بیشتر بوده است.

ارسال نظرات