خبرهای داغ:
درمسیرنور؛

اعزام 190 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان گرگان به اردوی راهیان نور

190 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان گرگان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۷۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ صبح امروز 190 نفر از دختران دانش آموز مقطع متوسطه شهرستان گرگان در قالب 4 اتوبوس و یک کاروان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی کشور است که اگر با حمایت های لازم همراه باشد میتواند پیوند مناسبی را بین نسل اول و چهارم انقلاب اسلامی برقرار نماید.

وی حضور در یادمانهای دفاع مقدس را یک توفیق الهی بیان کرد و گفت : فیض زیارت شهدای دفاع مقدس تنها با دعوت خود شهدا امکان پذیر است و هر فردی لیاقت زیارت قبور شهدا را ندارد .

فرمانده سپاه گرگان همچنین با اشاره به اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوی های راهیان نور بیان کرد:دانش آموزان شهرستان گرگان در چند مرحله به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد که 190 نفر از دانش آموزان دختران به غرب و الباقی دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهندشد.

گفتنی است دختران دانش آموز شهرستان گرگان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور و از یادمانهای بازی دراز ،تنگه مرصاد ، یادمان شهید چمران ، و رزمایش رزمی فرهنگی کرمانشاه بازدید بعمل خواهند آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها