خبرهای داغ:
مدیرکل بانک کشاورزی استان همدان خبر داد

پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان همدان توسط بانک کشاورزی

مدیرکل بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان توسط بانک کشاورزی گفت: ۷۸ طرح به ارزش ۱۸‌ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی در شهرستان نهاوند پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۸۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان همدان توسط بانک کشاورزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، هوشنگ حیدر نژادیان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند بیان داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات بانکی ماهیت و رویکرد بانک کشاورزی را از سایر بانک‌ها جدا کرده است و بانک کشاورزی توانسته گام‌های موثر و اقدامات اثرگذاری را در پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و حوزه کشاورزی بردارد.

وی با اشاره به پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان توسط بانک کشاورزی گفت: ۷۸ طرح به ارزش ۱۸‌ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی در شهرستان نهاوند پرداخت شده است که نشان می‌دهد ۷۰ درصد اعتبارات عقد قرارداد و پرداختی در شهرستان مربوط به بانک کشاورزی است.

مدیرکل بانک کشاورزی استان همدان با ابراز خرسندی و قدردانی از وجود فعالان اقتصادی شهرستان به ویژه مدیریت کشت و صنعت خزل و شرکت احسان سپیده اظهار کرد: قوانین بانکی و اداری گاهی دست ما را می بندد و مانع تسهیل امور اداری برای پرداخت تسهیلات می شود.

وی از مدیران شرکت احسان سپیده و کشت و صنعت خزل دعوت کرد برای رفع مشکل موجود در واحدهای تولیدی خود و خروج از بن بست فعلی، با حضور در بانک کشاورزی استان بتوانیم با تبادل نظر و ارائه راهکار مشکلات موجود را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات