خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

بررسی ۲۴ طرح اشتغالزایی نهاوند در شعب بانک کشاورزی استان همدان

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر ۲۴ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شعب بانک کشاورزی استان همدان در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۰۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

بررسی ۲۴ طرح اشتغالزایی نهاوند در شعب بانک کشاورزی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند با حضور توصیفیان مدیرکل کار و حیدرنژادیان سرپرست بانک کشاورزی استان همدان و بهرام نیا نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اینکه نهاوند از نظر کشاورزی در استان حرف اول را می‌زند و عمده طرح‌های اشتغال نیز در حوزه کشاورزی معرفی شده است، انتظار می‌رود مدیریت نگاه ویژه‌ای به طرح‌های اشتغالزایی نهاوند داشته باشند.

مراد ناصری افزود: در حال حاضر ۲۴ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در شعب بانک کشاورزی استان همدان در حال بررسی است.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی نهاوند که باید اشتغال بسیاری از جوانان این شهرستان را تضمین کند، متأسفانه با بی مدیریتی رها شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند ابراز داشت: خیلی از واحدهای تولیدی ما نظیر شرکت صنایع لبنی احسان سپیده، کشت و صنعت خزل و... که می‌توانند با تولید بیشتر،هم اشتغال را رونق دهند و هم محصولات نهاوند را در خارج از کشور نیز معرفی کنند، با وجود درخواست تسهیلات بیشتر، هنوز موفق به دریافت آن نشده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار