خبرهای داغ:
تامل عاشورایی:

کودکان عاشورا آرام درمیان هیاهو!!

کانال هایی که در میان خانه کشیده شدند تا فرزندان ما را به ناکجا آباد ببرند، کانال هایی که جنسشان کانال های کمیل نیست!
کد خبر: ۹۰۵۸۷۶۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

خبرگزاری بسیج قزوین: کانال گردان های کمیل در میان هیاهو ماندگارشد و امروز زیارتگاه عاشقان شده است. کانال هایی نامریی که دشمنان را نقاب زده و مهربانتر از پدر هستند. فریاد دلسوزی سر داده تا بار دیگر حسین تنها در میان جهل مردم گرفتار شود، دهه محرم نزدیک شد و دیش های ماهواره بر بام خانه ها خود نمایی می کند. بمباران تبلیغاتی با زیبایی و هیجان به خورد مردم داده می شود.
اما با تعجب دیدم کودی ۷ساله دیواری کوتاه چیده است و پارچه سیاهی و پرچم یاحسین راه انداختند چای،شربت ،شیر و خرما آوردند به رهگذران هدیه دادند، چفیه مشکی و لباس مشکی برگردن انداخته بود تا ارادت خود را به امام عصر و مظلوم دشت نینوا نشان دهند.
از آنها پرسیدم که پولش را از کجا آوردید؟ یکی از آنها با جسارت مثال زدنی گفت: پس اندازهایمان را جمع کردیم تا برای امام حسین نذری بدهیم. گفتم کسی به شما گفته ؟
خندید و با شیطنت کودکان گفت: اگر منتظر باشید به شما بگویند، سر امام حسین را می برند!
چه روح لطیفی و چه سخن تکان دهنده ای! همه نشستند تا حسین بگوید و حرف مسلم را نپذیرفتند!
منتظر بودند که خود امام به میدان بیاید. چه سخن حکیمانه ای که اگر بنشینید تا امام خکدش به میدان بیاید سرش را خواهند برید و بر نیزه می کنند!
با خودم گفتم که این ماهواره ها چه غلطی می کنند؟ بیش از ۴دهه شب و روز بمباران کردند تا اینکه فرزندان این آب و خاک با حسین غریبه باشند.
دیگری عکس ذوالفقاری روی پیرآهنش کشیده بود و جالب تر اینکه نوشته بود،" سرداده ایم بهر حسین لبیک یا پیرخمین"
هنوز هم جوانانی از جنس جهان ارا زاده شده اند و برای پاسداری از نهضت حسینی طالب عاشورا هستند.
نجات تی وی، اندیشه و شبکه امام حسین سید صادق شیرازی به دنبال خاموش کردن چراغ هدایت و کشتی نجات هستند.
چه رازی در این داستان نهفته است که حسین در قلب ذره های عالم نفوذ کرده است و چند قلب را می خواهند بشکافند. چند سر به نیزه می کنند؟

کودکانی که هیچ نسبتی با سفرهای لاکچری ندارند! خود در فقر دست و پا میزنند اما چون عاشورایی بار آمدند در اوج نداری سخاوت به خرج می دهند!
بی شک به آینده انقلاب بیشتر امیدوار شدم، تمام رنج ها و درد ها را با دیدن هنرنمایی این کودکان از یاد بردم. چقدر عاقلتر از آن ارتیست سینما هستند، نذر امام حسین را به محیط زیست و فقرا گره می زنند. با شکم سیر فریاد گرسنگی سر می دهند. داستان مردم و سلبریتی هایی که از خون همین کودکان دستمزدهای میلیاردی می گیرند بسیار جالب است. ما به مردان عاشورا و مردان کوچک خمینی امیدواریم.آینده را با دستان کوچک خود رقم خواهند زد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها