خبرهای داغ:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور اعضا از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۹۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور اعضا از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان برگزارشد.

در این جلسه مطالب مختلفی در خصوص اقتصاد مقاومتی و لزوم صرفه جویی در منابع مختلف انرژی مطرح و مقرر شد برای اطلاع رسانی این توصیه دینی و اخلاقی مهم، از ظرفیت ائمه جماعات و روحانیون اعزامی در ماه محرم به روستاها و مساجد و تکایا استفاده شود.

شهردار نهاوند در ادامه این جلسه در خصوص پیگیری مصوبه جلسه قبل این شورا، با موضوع سد معبر و خودروهای دست فروش، داشتن قاطعیت و لزوم هماهنگی بین دادستانی، نیروی انتظامی و شهرداری را مطرح کرد.

حسین پور پیشنهاد برگزاری جلسه‌ای با حضور دست فروشان و جامعه هدف این طرح را ارائه کرد تا ضمن توجیه این افراد در خصوص مکان یابی جدید نیز با آنان مشورت شود.

در پایان حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند لزوم برگزاری مرتب جلسات شورا و پیگیری مصوبات جلسات را خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات