خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند تأکید کرد

وحدت و بصیرت مردم راه مقابله با نقشه شوم دشمن

امام جمعه شهرستان نهاوند راه مقابله با نقشه شوم دشمن وحدت و همدلی، بصیرت و آگاهی مردم دانست و گفت: امروز وظیفه ما مقاومت است چراکه دشمن درصدد خسته کردن و ناامید کردن مردم و تشدید بدبینی‌ها است.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

وحدت و بصیرت مردم راه مقابله با نقشه شوم دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه برای ورود به ماه محرم و معرفت هرچه بیشتر باید از ظرفیت مبلغین، ذاکرین، فضاسازی مساجد و هیئت‌ها بهره برد، اظهار داشت: انتظار می‌رود روحانیون و مداحان و ذاکران با توجه به حضور جمعیت جوان دراین ایام توجه بیشتری داشته باشند چرا که جوانان و نوجوانان این مراسم را به نسل بعد خود انتقال خواهند داد .

وی در ادامه گفت: سعادت دنیا و آخرت شامل حال ما نمی‌شود مگر اینکه از امام زمان و ولی‌فقیه زمان خود اطاعت و از دشمنان اسلام و ولایت اعلام انزجار کنیم.

امام جمعه شهرستان نهاوند بیان داشت: دشمنان اسلام و ولایت و همه کسانی که به هر دلیل پشت به ولایت و مقاومت کرده اند همانند لشگر ابن سعد هستند که به خاطر دنیا فریب خورد، امروز هم همه مردم و مسئولین باید هوشیار باشند تا فریب بیگانگان را نخورند.

وی گفت:  امام حسین(ع) اسلام را با قیام خود استوار کرد و انقلاب ما را نیز محرم استوار کرده است .

مغیثی راه مقابله با نقشه شوم دشمن وحدت و همدلی، بصیرت و آگاهی مردم دانست و افزود: امروز وظیفه ما مقاومت است چراکه دشمن درصدد خسته کردن و ناامید کردن مردم و تشدید بدبینی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شمر و یزیدیان زمان ما ترامپ و هم پیمانانش هستند، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون هرروز به بهانه‌های مختلف با ایران سر ناسازگاری داشته اند و بهانه‌های مختلفی آورده‌اند تاجایی که امروز به توان موشکی ایران رسیده‌اند.

امام جمعه شهرستان نهاوند بیان کرد: نسل جوان را دریابید چراکه دشمن با استفاده از ابزارهای فضای مجازی برنامه های خود را دنبال می کند .

وی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمدرسوالله(ص) از فردا در نهاوند، گفت: هدف از این رزمایش این است تا دشمن بداند همه ما زیر چتر ولایت هستیم و هرگز از موضع خود کوتاه نمی آییم و با تمام توان و قدرت و با صلابت مقابل دشمنان خواهیم ایستاد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات