خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

مشکل ما خودباوری مدیران است که باید نگاه آنها به درون باشد

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه ما در کشور مشکل مدیریتی نداریم و معتقد هستیم که همزمان توان مدیریت چند منطقه وجود دارد، گفت: مشکل ما خودباوری مدیران است، نگاه مدیران برای حل مشکل باید به درون باشد تا بیرون و خارج از مرزها، جمله زیبای «ما می‌توانیم» را باور کنند.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۴۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

مشکل ما خودباوری مدیران است که باید نگاه آنها به درون باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در نشست هدایت سیاسی در جمع نیروهای انتظامی تویسرکان بیان داشت: آنجا که به فرامین و دستورات رهبری عمل شده موفقیت‌های قابل توجه و چشمگیری حاصل شده و هر جا فرامین معظم له عملیاتی نشده است، دچار شکست شده‌ایم.

وی با بیان اینکه ولایتمداری اصلی اساسی است که باید همگان و به ویژه مسئولان بر مدار ولایت حرکت کنند، اظهار کرد: منویات رهبر انقلاب جنبه توصیه‌ای ندارد بلکه فرمان است و باید اجرا شود، چراکه همچون نسخه‌ای شفابخش باید به آن عمل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: به خوبی شاهد هستیم که در حوزه‌های نفوذ منطقه‌ای، صنایع دفاعی به این نسخه عمل شده و موفقیت‌های بیشماری حاصل شده، اما در زمینه نوع تعامل و ارتباط با کشورهای دیگر آن گونه که باید عمل نشده است.

وی تصریح کرد: ما در کشور مشکل مدیریتی نداریم و معتقد هستیم که همزمان توان مدیریت چند منطقه وجود دارد، مشکل ما خودباوری مدیران است، نگاه مدیران برای حل مشکل باید به درون باشد تا بیرون و خارج از مرزها، جمله زیبای «ما می‌توانیم» را باور کنند.

سیاهوشی عنوان کرد: برای مبارزه با فساد باید منافذ فساد را مسدود کرد، اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی لازم است و این کار دستگاه‌های قضایی است، درست؛ اما مهمتر بستن منافذ فساد است که باید دستگاه اجرایی و قانون‌گذاری انجام دهند.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن روی فشار اقتصادی متمرکز شده است و می خواهد با فشار اقتصادی مردم را نسبت به نظام بدبین کند و شکاف بین حاکمیت و مردم ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «دولت باید اقتصاد را مدیریت کند، مسئولان اقتصادی شب و روز نشناسند، در اقتصاد کشور بن بست نداریم»، افزود: برای رفع مشکل معیشتی مردم با تمام توان وارد شده و مردم نیز با آگاهی از نقشه دشمن و امیدواری به آینده کاری کنند که به فضل الهی نقشه شوم دشمنان نقش برآب شود.

وی با بیان اینکه راه خروج از مشکلات، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است، تأکید کرد: توکل بر خدا، کار و تلاش، علم، درایت و تدبیر حلال مشکلات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات