برگزاری رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله 2 در دلوار

رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول الله 2 صبح امروز از منزل و موزه سردار مبارزه با استکبار جنوب شهید رئیسعلی دلواری با حضور گردان های بیت المقدس و مسئولین بخش دلوار آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۷۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، سهراب انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع نیروهای بسیجی دلوار در رزمایش محمد رسوالله گفت: امروز رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(2) در استان بوشهر از دیلم تا عسلویه به صورت همزمان در حال برگزاری است.
انبارکی اظهار نمود: امروز آمده ایم تا به جهانیان نشان دهیم اگر رئیسعلی دلواری در جمع ما نیست اما فرزندان رئیسعلی دلواری با اقتدار و توان رزمی بسیار بالا از کشور دفاع خواهند کرد و راه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان را ادامه داده و  در کنار ولایت خواهند بود.
انبارکی در ادامه افزود: دلیران تنگستان با شعار مبارزه با استعمار و هدف استکبار ستیزی در برابر یاوه گویی روباه پیر در کنار منزل و موزه شهید رئیسعلی دلواری اقتدار نیروی مردمی بسیج را به نمایش گذاشتند و بار دیگر به دشمنان اسلام نشان دادند که رئیسعلی دلواری ها همچنان گوش به فرمان ولی امر خود هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع)  همچنین خاطر نشان کرد: این دلیر مردان در شهر دلوار با هنرمندی خود در برابر دفاع از میهن اسلامی و وحدت حضور میدانی دارند و د رحال خدمت رسانی هستند.
پایان خبر/
ارسال نظرات