هم زمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج انجام شد:

خدمات­ رسانی درمانگاه صحرایی بسیج جامعه پزشکی به مردم بوشهر

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر هم زمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمّد رسول الله (ص) (2) با برپایی یک درمانگاه صحرایی در بندر بوشهر به 800 نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در این باره گفت: این درمانگاه به مدّت 2 روز در روزهای یکشنبه و دوشنبه 18 و 19 شهریور در دبستان بلال محلّه تنگک 2 و مرکز خدمات جامع سلامت روستای هلیله به مردم خدمات مختلف بهداشتی درمانی ارائه کرد.

دکتر مراد علی فولادوند اظهار کرد: در این درمانگاه خدمات پزشکی و دندان پزشکی به مراجعه ­کنندگان ارائه می ­شود که خدمات پزشکی این درمانگاه شامل ویزیت پزشک عمومی، مشاوره روان، مشاوره تغذیه، ارزیابی خطر 10 ساله قلبی عروقی، خدمات مامایی و ویزیت پزشکان متخصص اطفال، ارتوپد، داخلی و زنان و در بخش دندان پزشکی نیز شامل ویزیت، معاینه، ترمیم و جرم­ گیری می ­شود.

خدمات­رسانی درمانگاه صحرایی بسیج جامعه پزشکی به مردم بوشهر

وی تصریح کرد: 15 پزشک عمومی و متخصص، 9 دندان پزشک، 15 کادر درمانی و 10 عامل اجرایی در قالب طرح جهادگران سلامت در این درمانگاه به ارائه خدمات پزشکی پرداختند.

خدمات­رسانی درمانگاه صحرایی بسیج جامعه پزشکی به مردم بوشهر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اذعان کرد: افرادی که به این درمانگاه مراجعه می ­کنند اغلب کسانی هستند که توسط خانه­ های بهداشت و پایگاه ­های مقاومت بسیج بر اساس پرونده پزشکی که از قبل دارند معرفی می­ شوند که پس از ویزیت توسط پزشک عمومی در این درمانگاه صحرایی به پزشک متخصص ارجاع داده می ­شوند.

خدمات­رسانی درمانگاه صحرایی بسیج جامعه پزشکی به مردم بوشهر

دکتر فولادوند افزود: مشکلات درمانی افراد مراجعه کننده به این درمانگاه اگر قابل درمان در این درمانگاه باشد به صورت رایگان توسط پزشکان در همین جا معالجه و در غیر این صورت به بیمارستان ارجاع داده می ­شود که در صورتی که جزء افراد نیازمند باشند مراحل درمانی آن­ ها در بیمارستان نیز به صورت رایگان انجام می ­شود.

خدمات­رسانی درمانگاه صحرایی بسیج جامعه پزشکی به مردم بوشهر

وی تأکید کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر علاوه بر این که در طول سال توسط تیم­ های جهادگران سلامت در در سراسر استان و در مناطق جغرافیایی که از قبل مشخص شده است به ارائه خدمات درمانی می ­پردازد درمانگاه­ ها و بیمارستان ­های صحرایی متعددی را نیز در مناطق کم برخوردار که عمدتاً مناطق روستایی است برپا و به مردم آن مناطق خدمات ­رسانی می ­کند.

خدمات­رسانی درمانگاه صحرایی بسیج جامعه پزشکی به مردم بوشهر

این درمانگاه با مشارکت تیم شهید چاهشوری کانون بسیج جامعه پزشکی جابر بن حیان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بوشهر برپا شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات