خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل راهداری استان همدان خبر داد

پیشرفت 60 درصدی زیرگذر سنگستان - سرخ آباد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به پیشرفت 60 درصدی زیرگذر سنگستان - سرخ آباد گفت: عملیات اجرایی این طرح در محور همدان ملایر تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۰۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

پیشرفت 60 درصدی زیرگذر سنگستان - سرخ آبادمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه بازدید از روند ساخت زیرگذر سرخ آباد بیان داشت: هم اکنون احداث این طرح در دست اقدام است و تاکنون این طرح 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی زیرگذر سنگستان - سرخ آباد در محور همدان ملایر تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات سازمان راهداری تامین شده است.

وی با بیان اینکه در این نقطه از محور همدان ملایر گره ترافیکی وجود دارد، یادآور شد: با احداث این زیرگذر ایمنی منطقه قطعا افزایش یافته و ترافیک به شکل ایمن هدایت خواهد شد.

پناهنده با بیان اینکه تاکنون ۲۱ زیرگذر در استان همدان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: دو طرح نیز در استان همدان در حال اجرا است که با زیرگذر سنگستان شمار زیرگذرها در مجموع به ۲۴ مورد می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات