خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: جلوگیری از فرار بار با اضافه تناژ موضوع مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۲۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

جلوگیری از فرار بار در دستور کار قرار گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در جمع روسای شرکت های حمل و نقل کالای استان همدان با تأکید بر رعایت اصول صحیح صدور بارنامه و اهمیت کنترل بارنامه‌ها تصریح کرد: هیچ باری بدون بارنامه نباید حمل شود.

وی افزود: چنانچه راننده طی مسیری کالا را بدون بارنامه حمل کرده باشد مرتکب تخلف شده و این تخلف موجب طرح در کمیسیون تخلفات خواهد بود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با مهم برشمردن این موضوع و توجه به پیشگیری از حمل و نقل بار بدون بارنامه، تأکید کرد: حمل بار با صدور بارنامه علاوه بر حصول آمار دقیق حمل و نقل کالا به مناطق مختلف، موجب افزایش درآمد شرکت ها و همچنین تقسیم حمل بار بین رانندگان خواهد شد.

وی در ادامه خواستار مشارکت در نظارت بر چگونگی حمل کالا و همکاری در برقراری گشت های نامحسوس کنترل بارنامه به شکل اتفاقی در مسیرها شد.

پناهنده در ادامه با توجه به ضرورت احساس شده درخصوص حضور مدیران در محل شرکت ها یادآور شد: دقت نظر مدیران در امر جابجایی کالا علاوه بر جلوگیری از تخلفات در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی یادآور شد: در صورت ضرورت بهره گیری از خدمات، متصدیان حتما کارت شناسایی عکس دار قابل رویت(الصاق عکس بر روی سینه) برای مراجعان داشته باشند که در صورت بروز تخلف قابل پیگیری باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات