خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی شهرستان ملایر از جمله اقدامات دولت و گامی اساسی در خدمت‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۰۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱

حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در بازدید از تعدادی پروژه راه و شهرسازی که محمدکاظمی، نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، اظهار داشت: حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی شهرستان ملایر ازجمله اقدامات دولت و گامی اساسی در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به تصادفات در برخی از نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد: با اتمام این پروژه‌ها بسیاری از مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای رفع و تصادفات نیز به حداقل خواهد رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به ظرفیت‌های خوب فرهنگی و گردشگری شهرستان ملایر تصریح کرد: به علت ورود مسافران و گردشگران به شهرستان قطعاً نیاز است تا راه‌هایی که به شهرستان ختم می‌شود در شأن و جایگاه شهرستان باشد و دسترسی به شهرستان را راحت‌تر کند.

وی با تأکید بر اجرای سریع پروژه افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز همکاری لازم را با راه و شهرسازی در ایمنی و زیباسازی راه‌ها داشته باشد.

در این بازدید و به‌منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها از محور ملایر به توره – محور سامن به بروجرد و محور آورزمان به نهاوند بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات