معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

طرح GNAF با محوریت شفاف‌سازی در اقتصاد مقاومتی عملیاتی می‌شود

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در نشست کارگروه استانی طرح GNAF، بر ضرورت اجرای طرح GNAF با محوریت شفاف‌سازی در اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۷۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری گفت: این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری در دو بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه‌سازی املاک کشور در دستور کار قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه این کارگروه بر عهده اداره کل پست استان است اما نباید فراموش کنیم که این اقدام یک موضوع فرا بخشی است و تمامی سازمان‌ها و نهادهای متولی باید برای تحقق این مهم پای‌کار باشند.

جهانگیری حرکت به سمت شهر هوشمند را ضرورتی انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: اگر زمانی راه‌سازی و بحث‌های عمرانی در اولویت قرار داشت امروز ناگزیر هستیم به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم و این موضوع در اولویت قرار گیرد.

  معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تبریز به‌عنوان شهر اولین‌ها باید در اجرای این موضوع نیز پیش‌قدم باشد و انتظار داریم طی جلسات کارشناسی هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌بندی اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی در راستای تحقق این برنامه قدم‌های مؤثری برداشته شود.

ارسال نظرات