مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

امروز وظیفه بسیج روشنگری و بصیرت بخشی است

حجت الاسلام دشتی درجمع کارکنان سپاه دیلم گفت: برای حفظ نظام باید وظیفه خود را بدانیم و اگر بخواهیم نظام را حفظ کنیم باید تهدیدات را بشناسیم و ضربه گیر شویم .
کد خبر: ۹۰۳۶۹۵۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

امروز وظیفه بسیج روشنگری و بصیرت بخشی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، روز گذشته حجت الاسلام حسین دشتی با حضور در جمع کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان دیلم طی سخنانی با تاکید بر تقویت معنویات و خودسازی  گفت: انسان باید حیاط طیبه الهی را در درون خود زنده کند و قلبمان را مواظبت کنیم که در اثر تاریکی و ظلمت های دنیا نمیرد.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه کرامت گفت: زیارت یکی از اسباب نورانیت است و یکی از راه های آمرزش گناهان زیارت و توسل به اهلبیت است.

* برای حفظ نظام باید وظیفه خود را بدانیم

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در بخشی دیگر خاطرنشان نمود: امروز اگر بخواهیم نظام را حفظ کنیم باید تهدیدات را بشناسیم و ضربه گیر شویم .

دشتی تصریح کرد: امروز در یک فضای فتنه آمیزی قرار گرفته ایم، جنگ نظامی وجود ندارد لیکن فتنه و جنگ امروز این است که حتی برخی متدینین در برابر نظام ایستاده اند و احساس می کنند این نظام باید برود و این بازی در زمین دشمن است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه روشنگری و بصیرت بخشی وظیفه بسیج است عنوان نمود: کسانی که آتش بیار معرکه هستند هیچ گونه مشکل اقتصادی ندارند

او در این زمینه تاکید کرد: دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و نظام نقشه دقیقی طرح ریزی کرده، پشتوانه این نظام مردم اند و بسیج باید با روشنگری مردم را آگاه کند و این موج سنگین علیه انقلاب دفع شود. 

ارسال نظرات