امام جمعه هشترود:

قیام 15خرداد سنگ بنای شکل گیری انقلاب بود

امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه 15خرداد بی اعتبار شدن شرق و غرب را به دنبال داشت، گفت: سنگ بنای مستحکم پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 همین قیام 15 خرداد بود و باید از شهدای قیام 15 خرداد به عنوان پایه‌ گذارهای اصلی تثبیت حاکمیت اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

قیام 15خرداد سنگ بنای شکل گیری انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی، افزود: امام خمینی (ره) به اسلام و ایران عزت و عظمت بخشید و نام خود را در جهان جاودانه کرد.
وی با بیان اینکه امام(ره) عدالت خواهی و استقلال طلبی را برای ملت ایران و جهان مطرح کرد افزود : امام (ره) مظهر لطف خداوند برای کشور و امداد غیبی الهی برای جهان اسلام در دنیای معاصر به ویژه ایران بود.
حجت الاسلام رحیمی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: این روز یادگار الهی و سیاسی امام راحل است که باید در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین باشکوه تر ازسال های قبل برگزار شود.
خطیب جمعه هشترود همچنین به موضوع تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: آموزه های دینی باید در کانون خانواده ها نهادینه شود زیرا که عدم توجه ارزش های اسلامی فرد را از مسیر صحیح زندگی منحرف خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار