امام جمعه مراغه:

تصمیمات رئیس جمهوری آمریکا بر مبنای عقلانیت نیست

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه در این شهرستان با اشاره به تهدید اخیر آمریکا مبنی بر اقدام نظامی علیه سوریه گفت: هیچ یک از اقدامات، اظهارات و تصمیم های رئیس جمهوری این کشور بر مبنای عقلانیت نیست.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: رئیس دولت آمریکا در مباحث و مسائل سیاسی، نظامی و اقتصادی همواره اشتباه کرده و موجب به چالش کشیده شدن منافع این کشور شده است.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده است که ایستادگی و مقاومت در برابر ادعاهای و تهدیدهای واهی دولت آمریکا، موجب عقب نشینی و شکست تحلیل های آن کشور خواهد شد.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر خروج از برجام نیز اضافه کرد: وظیفه دولتمردان و مسئولان کشور است که در صورت وقوقع چنین عملی، پاسخی دندان شکن به آن داده شود.
خطیب جمعه مراغه گفت: توانایی کشورمان در زمینه پاسخ به تهدیدهای دشمنان و غرب به ویژه آمریکا، بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر آن را می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: کشورمان هم اکنون نیز در مسائل مهم نظام اسلامی از جمله دفاعی و امنیتی بر اساس منافع ملی و مصالح ملت عمل کرده و در این خصوص قدمی پس نخواهد گذاشت.
وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش نیز گفت: نقش ارتش بر اساس تعبیر امام علی (ع) در نهج البلاغه، مانند قلعه های محکم و استوار برای مردم است.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: ارتشیان در هشت سال دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریدند که شهید صیاد شیرازی نمونه بارزی از آن حماسه آفرینان مجاهد و مخلص ارتش اسلام بود.
وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد در سال های گذشته خدمات بسیاری در زمینه عمران و توسعه مسکن در مناطق مختلف شهری و نیز آبادانی روستاهای با اجرای طرح های مختلف داشته است. 

ارسال نظرات