خبرهای داغ:
آتش به اختیار:

توزیع بسته های حمایتی نیازمندان به همت بسیج محله کوی بازرگانی

بسیجیان پایگاه مقاومت عاشقان روح ا... حوزه انقلاب سپاه گرگان در اقدامی خودجوش با توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان محله کوی بازرگانی ، واژه آتش به اختیار را معنا کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۳۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، اسماعیل مهری ؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشقان روح الله (ره) محله کوی بازرگانی گرگان گفت : با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و ایام پایان سال 96 ، این پایگاه مقاومت درصدد آن بر آمد با همکاری هیئت خادمین امام عصر (عج)  با تهیه بسته های مواد غذایی و اقلام ضروری کمک کوچکی به هم محله ای های نیازمند خود داشته باشد .

وی در ادامه افزود : به فضل الهی و در مدت کوتاه یک هفته توانستیم مبلغ قابل توجهی از خیرین محل و بسیجیان پایگاه دریافت کرده و به نیت دوازه امام معصوم ، 12 بسته غذایی که شامل ضروری ترین اقلام خوراکی جهت رفع نیاز خانواده های کم بضاعت در ایام سال نو بود بین آنها توزیع کنیم.

مهری در پایان خاطر نشان کرد : پایگاه مقاومت بسیج عاشقان روح الله (ره) محله کوی بازرگانی با برنامه های مختلف فرهنگی و با همکاری خیرین محل توانسته اقدامات موثری را در جهت تامین نیاز های فرهنگی و اجتماعی این محله داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها