خبرهای داغ:
در نمایشگاه بین المللی تبریز؛

نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از افتتاح نمایشگاه عرضه و فروش تولیدات مددجویان خودکفا شده این نهاد خبر داد و افزود: این نمایشگاه در 75 غرفه از 14 تا 27 اسفند در سالن آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر شده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۶۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی،  ادامه داد: مددجویان توانمند شده این نهاد محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های فرش، لوستر، خشکبار، حوله بافی، منبت‌کاری، ظروف مسی، رنگ‌سازی، کتیبه سفالی، لوازم ورزشی، پوشاک، تولید کیف و عرقیات گیاهی به معرض فروش می‌گذارند.                                       

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع کسب ‌و کارهای کوچک در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اکنون 34 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستعد اشتغال هستند و درصدد هستیم با پرداخت وام اشتغال، مشاوره شغلی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان را به سمت اشتغال پایدار سوق دهیم.                                                                                                 

کلامی اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار و هدایت مددجویان به سمت خودکفایی است، چون با اشتغال مددجویان زمینه توانمندی خانوارهای تحت حمایت فراهم می‌شود.                                                                                                             

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در سه سال آینده 19 هزار مددجو صاحب شغل خواهند شد، عنوان کرد: امسال چهار هزار و 200 مددجو به خودکفایی رسیدند و سال آینده نیز برای هفت هزار نفر از مددجویان تحت حمایت اشتغال‌زایی خواهد شد.              

ارسال نظرات
پر بیننده ها