خبرهای داغ:
مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود خبر داد

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شاهرود در دهه فجر

مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
ولی‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع توسط بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دو برنامه شاخص بسیج فرهنگیان در دهه مبارک فجر برگزاری یادواره شهدا فرهنگی شهرستان و دیدار با دانش‌آموزان محروم و نیازمند شاهرود است.
وی افزود: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود چهاردهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و یاد و خاطره قریب ۵۰ شهید فرهنگی شهرستان شاهرود گرامی داشته می‌شود.
مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود خاطرنشان کرد: سرکشی از ۱۰ دانش‌آموز محروم و نیازمند شاهرودی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان از دیگر برنامه‌های شاخص بسیج فرهنگیان است که در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
غلامی با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردها، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با حضور فرهنگیان، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین و جشن بزرگداشت این دهه از برنامه‌هایی است که در طول دهه مبارک فجر به همت بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و حضور فرهنگیان بسیجی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه فرهنگیان از ابتدای انقلاب قشر اثرگذار در انقلاب اسلامی بوده و هستند، عنوان کرد: تربیت نسلی انقلابی و ولایی شاخص فرهنگیان ماست و این قشر از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش کرده‌اند تا با تربیت نسل‌های آینده در تداوم و بقای انقلاب اسلامی اثرگذار و کوشا باشند و در این مسیر، چون شمع سوخته‌اند تا موجبات رشد همه‌جانبه انقلاب اسلامی را فراهم آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها