خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی اسکن و بارگزاری اسناد‎

دوره آموزشی اسکن و بارگزاری اسناد با حضور کارشناسان حقوقی و ثبتی ادارات اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، معاون حقوقی ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در آغاز دوره آموزشی اسکن و بارگزاری اسناد که کارشناسان حقوقی و ثبتی ادارات اوقاف و امور خیریه استان حضور داشتند با اشاره به امتیاز شناسه های معاونت حقوقی ثبتی گفت: طبق شناسه برنامه های معاونت حقوقی جز اسکن اسناد در سایر شناسه ها امتیاز مطلوبی را کسب نموده ایم.

محمد حیدرزاده افزود: همکاران شهرستانی که دبیر اسکن اسناد هستند باید به صورت مستمر فعالیت داشته باشند و برای تسریع در روند کار، سایر همکاران نیز موظفند در اسکن و بارگزاری اسناد همکاری کنند.

وی اظهار داشت: این دوره برای رفع ابهامات موجود در رابطه با اسکن پرونده ها می باشد و انتظار می رود بعد از اتمام این دوره روند اسکن و بارگزاری اسناد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

حیدرزاده با اشاره به پیگیری های سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با اسکن پرونده ها بیان کرد: اسکن و نگهداری اسناد جزو برنامه های اصلی سازمان می باشد.

طاهر مهتابی کارشناس ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در ادامه با اشاره به ابلاغیه دستورالعمل های مربوط به بارگزاری اسناد از جانب سازمان افزود: یکی از مهمترین دستورالعمل هایی که سازمان بر آن تاکید دارد ایمن سازی بایگانی می باشد که همکاران باید توجه بیشتری به این نکته داشته باشند.

ارسال نظرات