خبرهای داغ:
برگزار شد:

میقات سالحین بسیجیان شهر اقبالیه

جمع کثیری از بسیجیان شهر اقبالیه حلقات صالحین خود را با عنوان میقات صالحین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پیش از خطبه های نماز جمعه برگزارکردند.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلام محمد ذکایی از مجموعه صالحین سپاه استان قزوین، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با حضور درجمع این حلقات، با آنها گفتگو نمودند.
مهدی صادق پورفرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار کرد: سرگروه های محترم حلقات صالحین مطالب ارائه شده در حلقات را به صورت مرتب و سلسه مراتبی ارائه دهند و در ۶ماه یا یکسال به نتیجه برسند.
وی از سرگروه ها و فرماندهای پایگاه ها بدلیل زحماتشان تشکر کرد و گفت: هدف ما رفع مشکلات و کمک به بسیجیان است، میقات صالحین برای آشنایی هر چه بهتر و از نزدیک اولیاء با صالحین و شرکت نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و ارتباط با نماز جمعه است.
صادق پور تصریح کرد: میقات صالحین یکی از برنامه های تربیتی صالحین است و تربیت نسل آینده و پاک‌سازی برای آینده ازجمله هدف‌های صالحین است.
این مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، بیان داشت: ما درصدد پرورش نسل انقلابی هستیم که در آینده جای نسل انقلابی بزرگ‌تر را بگیرند و همان جوان گرایی در انقلاب صورت گیرد که حلقه های صالحین برنامه هایی نیز برای آنان دارد که در موضوعات بصیرتی برای آنها جلساتی برگزار می‌شود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها