خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

13آبان روز استکبارستیزی و از ایام الله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود در یادواره دانش آموز شهید حسن سلطانی در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا شهر نظرکهریزی با اشاره به اینکه روز 13 آبان که در تقویم کشورمان به عنوان روز مبارزه با استکبار نام گذاری شده است گفت: حقیقتا این روز از ایام الله به شمار می رود.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۸۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اسلام عبد اله موحدی، افزود: این روز یادآور سه واقعه مهم تبعید امام، روز کشتار دانش آموزان به دست طاغوت و روز تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ حاضر انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: در روز 13 آبان 1358 جوانان و دانشجویان پیرو خط امامت و ولایت با تسخیر لانه جاسوسی دست به انقلاب دوم زدند به طوری که این حرکت انقلابی و آتش به اختیار آن روز دانشجویان و جوانان خشم امریکایی ها را برانگیخت ولی مورد تحسین امام خمینی(ره) قرار گرفت و در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.

حجت الاسلام اضافه کرد: پیام امام راحل(ره) سرآغاز حرکتی نوین برای دانشجویان مسلمان شد چراکه هر جا سفارتی کار ویژه سفارت را و امورات دیپلماتیک را رها سازند و دست به اقدامات خلاف عرف دیپلماتیک بزنند و هدفشان براندازی جمهوری اسلامی باشد با عمل انقلابی جوانان و پرشور انقلابی مواجه خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها