مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان:

جهادگران گروه جهادی "شهید مشهد" خستگی برایشان معنا ندارد

مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با بیان اینکه دانشجویان حاضر در اردوی جهادی اردو خستگی برایشان معنا ندارد، گفت: کسب تجربه، کشف استعداد و توانایی ها از جمله مزایای این اردوهای معنوی در مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۸۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

سجاد قائدی مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد دامغان به مدت 10 روز در روستای قوشه در دو عرصه عمرانی و فرهنگی حضور دارند.

وی افزود: رنگ آمیزی جداول، سنگ فرش کردن پیاده روها ، تعمیر و مرمت سقف حمام ، آثار باستانی و برگزاری کلاس های فرهنگی داخل مدارس در قالب فرهنگ ایثار و شهادت از جمله کارهایی است که قصد داریم در مدت زمان حضور در این روستا به انجام برسانیم.

این مسئول بیان داشت: انجام بازی های مرسوم بچه های روستای قوشه با استقبال پرشور و با نشاط بچه ها همراه شده است.

قائدی با بیان اینکه دانشجویان حاضر در این اردو خستگی برایشان معنا ندارد، گفت: کسب تجربه، کشف استعداد و توانایی ها از جمله مزایای این اردوهای معنوی در مناطق محروم است.

وی همچنین گفت: مردم روستای قوشه استقبال خوب و بی نظیر وصمیمی از گروه جهادی ما داشته اند همین امر سبب افزایش انگیزه اعضای گروه جهادی شده است.

مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان بیان کرد: این اولین اردوی جهادی است که ما در آن شرکت کرده ایم و قرار است تا پایان سال نیز در یکی دیگر از مناطق محروم جهت خدمت به مردم حضور یابیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها