خبرهای داغ:
امام جمعه بخش صیدون:

مردم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم را تحمل می کنند اما بی عدالتی را تحمل نمی کنند

کد خبر: ۸۹۲۴۶۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در صیدون حجت السلام والمسلمین شیخ مهدی بهمنی در همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در مصلی نماز جمعه به همت حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون برگزار شد با اشاره به ایام سوگواری حضرت اباعبدالله ع گفت:منشا پیروزی و الگوی پیروزی انقلاب اسلامی همین قیام سیدالشهداست.
وی در ادامه افزود:در جنگ بهترین جوانان مان را از دست دادیم اما فواید جنگ‌ قابل مقایسه با خسارت نبود که تقویت و حفظ روحیه انقلابی و دفاع از هویت ملی و اسلامی و اعتقادی خود از جمله فواید جنگ‌ تحمیلی بود

وی در ادامه‌با اشاره به نقش مردم بخش صیدون در انقلاب خاطر نشان کرد:مردم ولایت مدار بخش صیدون در تمامی عرصه ها،پایبندی خود را به انقلاب ثابت کردند و از مسئولین دلسوز و استانی حمایت می کنند.
اینجانب به نمایندگی از این مردم از مواضع و پاسخ های صریح و انقلابی و شجاعانه رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه حمایت می کنیم و امیدواریم صدای این مردم انقلابی را در برائت از یاوه گویی های رئیس جمهور بی ادب آمریکا را به گوش رئیس جمهور برسانید.
وی در ادامه با اشاره به سفر های مستمر استاندار خوزستان به بخش صیدون خاطرنشان کرد:مردم تا حالا ندیدند یک استاندار ظرف چهارماه،۴ بار به باغملک و صیدون تشریف بیاورد؛ فلذا از حضور شما تشکر می کنیم.
وی در ادامه خطاب به استاندار خوزستان گفت ا:مردم کمبود ها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم را می دانند و تحمل می کنند اما ناعدالتی ها را تحمل می کنند؛مشکلات این مردم زیاد است،تجربه ثابت کرده اگر در این جلسه تمام خواسته ها و کمبودها را مطرح کنیم و از ازشما بخواهیم تمام آنها را حل کنید باوجود مشکلات اقتصادی کشور قابل حل نیست.
اما بعضی کمبودها و مشکلات را هستند که اگر مرتفع شوند خود به خود سایر مشکلات اقتصادی دیگر را حل خواهند کرد که مهمترین مشکلات بخش صیدون عبارتند از:
۱-اینکه نتوانستیم از ظرفیت امامزاده عبدالله ع استفاده کنیم،منطقه ای که هنوز به عنوان منطقه گردشگری اعلام نشده؛منطقه که با وجود اختلاف دمای ۲۵ درجه با مرکز استان می توانست با جذب سرمایه گذار،بجای برگزاری اردوهای استان در شمال کشور میزبان آنها باشد‌.
۲_یکی از وظایف حکومت ها و دولت ها تامین آب شرب سالم هست در صیدون اکثر روستاها مشکل آب شرب به لحاظ کیفی و کمی و کیفی دارند.

۳_بخش صیدون باوجود داشتن جمعیت بالای ۳۰ هزار نفر از داشتن بانک محروم است.
۴_یکی از خواسته های مهم و مطالبه عمومی این مردم تعریض جاده باریک،مرگبار و پر تردد صیدون به باغملک است

ارسال نظرات
پر بیننده ها