خبرهای داغ:

اسلام دین مبارزه با ظلم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری پیامبرگونه امام (ره) اسلام دین مبارزه با ظلم معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم رژه ۳۱ شهریور با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم اظهار کرد: رزمندگان با رشادت‌ها و جان گذشتگی خود در ۸ سال دفاع مقدس از تمامیت نظام دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران قاجار و پهلوی با وجود امکانات اما در جنگ‌ها در کمترین زمان در مقابل بیگانگان شکست خوردیم و بخش عظیمی از کشور را از دست داده ایم و این در حالی است که در ۸ سال دفاع مقدس با وجود اینکه کمترین امکانات را نداشته ایم اما با اتحاد و ایمان رزمندگان در مقابل بیگانگان ایستادگی کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک در دست دشمنان بیافتد.

این مقام مسئول عنوان داشت: مردم در دوران انقلاب اصل عدالت را پذیرفتند و برای آن جهاد کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اتحاد ما در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عامل‌های پیروزی ما در مقابل ظلم و استکبار جهانی بوده است.

سلیمانی افزود: در شرایط کنونی دشمنان سیره منافقین دوره صدر اسلام را در نظر گرفتند و با ایجاد داعش و تکفیری‌ها و تحت تاثیر قرار دادن وهابیون سعی به صدمه زدن به اسلام ناب محمدی را دارند اما به لطف فرزندان انقلاب این فتنه در نطفه خاموش خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار