خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

شهدا گمنام نیستند و گمنامی از آن ماست

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) این حضور پر شور مردم در مراسم استقبال از شهدای گمنام را با عنوان بازگشت مردم به روزهای وحدت و انسجام یاد کرد و افزود که هر زمان که نیاز شود مردم به صحنه می آیند.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۱۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

حسینعلی شیخ جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان البرز اظهار کرد: شهدای گمنام به نوعی باعث همبستگی و اتحاد بیشتر برای مردم شهرستان بوده که آنان را به روز های وحدت و انسجام بازگردانده است. این شهدا گمنام نیستند و گمنامی از آن ماست و آن ها چراغ راه مایند.
وی در ادامه افزود: حرکتی که سی سال قبل شروع کردند باز هم با بازگشت هر شهید تداعی می شود و هر آنکس که از مسیر اسلام و انقلاب کمی فاصله گرفته و سرگرم دنیا شده باشد را به راه می آورد و یادآور آن روزها می شود.
شیخ در پاسخ به سوالات مبنی بر چرایی تدفین شهدا در شهرک مهرگان ابراز کرد: سپاه ناحیه امام رضا(ع) در تلاش است در تمام مناطق شهری و روستایی یادمان شهدای گمنام به منظور افزایش معنویت و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن ایجاد کند که با رایزنی های انجام گرفته با مرکز حفظ آثار شهدا در پی ایجاد این یادمان هاست که البته مناطقی چون محمدیه و نصرت آباد بدون مزار شهدا هستند که سپاه ناحیه امام رضا(ع) آن را در برنامه دارد.
وی در پایان در تبیین اهمیت مردم به ارزش های شهدا و انقلاب گفت: با استقبالی که مردم از شهدا داشتند قطعا می توان نتیجه گرفت که اهمیت این ارزش ها برای مردم بیشتر است از آنچه که دشمن گمان می کند. مردم همیشه در صحنه هستند و همچون مدتی پیش که برخلاف تبلیغات و فضاسازی های انتخاباتی مردم بسیار پرشور در پای صندوق ها حاضر شدند و دشمن بداند که هر زمان نیاز شود مردم در عرصه حضور می یابند.
۱۰۰۶/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها