امام جمعه موقت مراغه:

نمایندگان وزرای دولت را فارغ از جاح بندی ها تایید کنند

امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه آحاد مسئولان کشوری در توجه به منافع عمومی جامعه گفت: تایید وزرا و هیات دولت توسط نمایندگان مجلس باید فارغ از جناح بندی ها و منافع شخصی انجام گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد  افزود: باید کسانی برای خدمت به مردم انتخاب و تایید شوند که بتوانند مشکلات مردم را رفع و دغدغه های رهبر انقلاب را در این خصوص درک کرده و اهتمام کنند.
وی ادامه داد: توجه به شایستگی ها، مدیریت و توانایی کسانی که می خواهند برای خدمت به مردم در هیات دولت باشند توسط نمایندگان ملت مورد اهتمام باشد.
حجت الاسلام محمدی راد بیان کرد: دولت و مجلس در کنار هم در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در مسیر تحقق منویات رهبری حرکت کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: توجه به اقتصاد و معیشت مردم به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های ملت و رهبر انقلاب مورد توجه مسئولان کشوری قرار گیرد.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: اتحاد، انسجام و همدلی بین آحاد ملت و مسئولان به عنوان مهم ترین وسیله دفاعی در برابر توطئه های دشمنان، امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: مسئولان کشوری و دولت محترم باید استکبارستیزی و توجه به این فرهنگ غالب در کشور را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

خطیب موقت مراغه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه با اشاره به مجاهدت های آزادگان اضافه کرد: آنان نمونه بارز غیرت و ایستادگی در برابر دشمن بودند و نشان دادند که حتی در زمان اسارات نیز از انسانیت، ایمان، باورها و میهن پرستی خود دفاع می کنند.
ارسال نظرات