خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

لزوم پیوست فرهنگی برای تمام فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه در فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادها در هر برنامه باید یک پیوست فرهنگی وجود داشته باشد گفت: برخی کارها در حال انجام است ولی چون پیوست فرهنگی ندارد، ابتر و ناقص می‌ماند.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۰۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی آل هاشم  ضمن گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: صدا و سیما گزارش خوبی را تهیه و پخش کرد ولی انتظار داشتیم نهادهای فرهنگی هم گزارش و برنامه‌ای در ارتباط با همین برنامه در سطح شهر و استان داشته باشند چراکه جا دارد این روز را برای همیشه زنده نگه‌داریم.

وی با اشاره به اینکه ٥ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سطح کشور بود افزود: جا دارد با توجه به اینکه این ایام سالگرد ارتحال آیت‌الله مشکینی به‌عنوان امام‌جمعه سابق تبریز، امام‌جمعه موقت قم و رئیس مجلس خبرگان رهبری است از او به‌عنوان مردی الهی، عارف و مجتهد نام برده و یادش را گرامی بداریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه نقش آیت‌الله مشکینی در انقلاب، بی‌بدیل بود ابراز داشت: ایشان به گفته‌های خود، عامل بودند و نقش خوبی را در هدایت انقلاب داشتند.

امام‌جمعه تبریز برنامه‌های رویداد بزرگ گردشگری تبریز ٢٠١٨ را یادآور شد و گفت: در برنامه‌های تبریز ٢٠١٨ بر روی برنامه‌های مذهبی زیاد تاکید نشده و باید آن را برجسته کنیم چرا که این رویداد با عنوان گردشگری کشورهای اسلامی است.

حجه الاسلام آل هاشم با بیان اینکه در فعالیت‌هایسازمان‌ها و نهادها درهر برنامه باید یک پیوست فرهنگی داشته باشند خاطرنشان کرد: برخی کارها در حال انجام است ولی چون پیوست فرهنگی ندارد، ابتر و ناقص می‌ماند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها