خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آتش به اختیار یعنی مقابله جوانان انقلابی با غرب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع مسئولان کنگره شهدای دانشجو و دانشجویان بسیجی، گفت: آتش به اختیار یعنی وقتی غرب تلاش می کند نسل جوان را بی هویت کند، جوانان انقلابی باید مقابله کنند.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۲۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ولی باید در اقدام آتش به اختیار با دقت و رعایت قانون امورات را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم با اینکه بصورت فیزیکی با دشمن نمی جنگیم ولی نباید فرهنگ دفاع مقدس را فراموش کنیم تا بتوانیم به اهداف خودمان در مقابله با هجمه های دشمن برسیم.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: امروز هرچه سربلندی داریم از شهداست، اگر مسئولان ما با اقتدار می روند و در عرصه های بین المللی مذاکره می کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز اظهار داشت:تنها جائی که هیچ اختلافی نیست و همه گروه ها و احزاب از آن حمایت می کنند بحث دفاع مقدس و شهداست، ما باید بررسی کنیم چرا این شهدا رفتند و هدف آن ها چه بود؟

وی درباره اهداف شهدا بیان کرد: شهدا برای زنده ماندن اسلام رفتند، همه مقصد شهدا رسیدن به اسلام بود، ایران را برای اسلام می خواستند و ما هم همین گونه باید باشیم.

وی درباره اهداف شهدا بیان کرد: شهدا برای زنده ماندن اسلام رفتند، همه مقصد شهدا رسیدن به اسلام بود، ایران را برای اسلام می خواستند و ما هم همین گونه باید باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه کنگره و یادواره های شهدا بهترین راه انتقال فرهنگ و پیام شهداست، به برگزاری آن ها و تجلیل از خانواده شهدا در این آیین ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توطئه استکبار کمرنگ کردن روحیه ایثار و شهادت در جامعه است، شناسایی شهدای دانشجو و انعکاس آثار آن ها را مهم خواند.

حجت الاسلام آل هاشم درباره نوع عکس العمل ما نسبت به استکبار جهانی اظهار داشت: برخی ها هستند که می خواهند نفرت ما به استکبار کم بشود ،هوشیار باشید،به همین خاطر باید مطالبات رهبری را دنبال و عملیاتی کنیم.

وی درباره بسیج و بسیجی بیان کرد: بسیج به ما نیاز ندارد بلکه ما به فرهنگ بسیج نیازمندیم. بسیج نشان داده در روز بحران و سخت کارساز است، از آغاز انقلاب تاکنون همیشه بسیج کارساز بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها