خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد

موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی همدان در شبکه مستند سیما

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: زیبایی‌های موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی همدان طی دو برنامه از شبکه مستند به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۸۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مهدی صفرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طی هماهنگی انجام‌شده با برنامه «هم‌سفر» شبکه مستند سیما، موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی در دو برنامه 25 دقیقه‌ای به نمایش گذاشته خواهید شد.

وی گفت: برنامه «همسفر» که به معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی نقاط مختلف ایران با نگاهی نو می‌پردازد قرار است در روزهای دوشنبه و سه شنبه اول و دوم خردادماه به معرفی کامل موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی همدان اختصاص یابد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: این برنامه هر روز از ساعت 18 و 30 دقیقه بر روی آنتن شبکه مستند می‌رود و تکرار آن در روز بعد ساعت 1 بامداد و 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

وی گفت: موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی گوشه‌ای از فرهنگ و تاریخ همدان را به تصویرمی‌کشد و در این موزه کلکسیونی از فسیل‌ها و سنگ‌های قیمتی و زینتی موجود در کشور جمع شده و نگهداری می‌شود.

صفرزاده بابیان اینکه موزه مردم‌شناسی و تاریخ طبیعی این دانشگاه در کشور منحصربه‌فرد است اظهار کرد: در این موزه وسایل مردم از دوره صفویه تا دوره معاصر، آداب‌ورسوم قومیت‌های مختلف، یک بخش از حیات‌وحش، حیوانات، حشرات و پروانه‌های تاکسیدرمی شده نگهداری می‌شود.

وی عنوان کرد: این موزه با یک هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا در دو طبقه و با چهار سالن مجزا راه‌اندازی دارای ۷ هزارشی است که سه هزار اثر در بخش مردم‌شناسی و مابقی در بخش حیات‌وحش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات