خبرهای داغ:
معاون عقیدتی سیاسی ناحیه خبر داد

برنامه های ناحیه بسیج امام حسین(ع) در هفته عقیدتی سیاسی

معاون عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برنامه های ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۸۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

برنامه های ناحیه بسیج امام حسین(ع) در هفته عقیدتی سیاسی

اصغر قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد و فیلسوف بزرگوار جهان اسلام شهید مرتضی مطهری اظهارداشت: هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج، بزرگداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری است که مغز متفکری برای انقلاب اسلامی است که دشمن و عوامل داخلی آن، درصدد خنثی نمودن افکار وعقیده هایش برآمدند اما با آثار برجای مانده ازایشان، وی همچنان زنده است و بعنوان یکی از نوادرانقلاب اسلامی به شمار می رود.

معاون عقیدتی سیاسی ناحیه گفت: کسی که آشنایی اجمالی با شهید مطهری داشته باشد، مبانی فکری کاملی از اسلام را دریافت می کند و حضرت امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب نیز به همین دلیل برخواندن آثار استاد شهید مطهری تاکید داشته و دارند.

قنبری درادامه افزود: دشمن چون دید آثارمطهری و افکار وعقیده اش، برخلاف آنهاست، لذا طاقت نیاورده و درصدد حذف ایشان از صحنه علم وسیاست برآمد.

وی به تشریح برنامه های ناحیه پرداخت و گفت: ارائه گزیده آثار و نوشته های شهید مطهری به صورت سیرنمایشگاهی، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری همایش روز عقیدتی سیاسی درحسینیه ثارالله ناحیه با حضور کلیه کارکنان و تجلیل ازمربیان نمونه ناحیه در سطح سپاه و بسیج از برنامه های هفته می باشد.

قنبری افزود: برگزاری مراسم درسطح حوزه های مقاومت در قالب هیئت عاشقان ولایت و تجلیل ازمربیان بسیج، برگزاری مسابقه کتابخوانی " انسان کامل" از اثار استاد مطهری همراه با اهداء جوایز نفیسی به برگزیدگان و حضورکلیه کارکنان ناحیه درحرم مطهر بر سرمزارشهید مطهری از دیگر برنامه های این ناحیه درهفته عقیدتی می باشد.

قنبری درپایان خاطرنشان ساخت: بهترین گزینه برای مباحث مورد نیاز در سطح مساجد، پایگاه ها و حوزه های بسیج استفاده از آثار و کتب برجای مانده از استاد شهید مطهری است که منبع بسیارغنی برای بالابردن سطح علمی و فکری مردم وآحاد جامعه می باشد.


ارسال نظرات